Evenimente mondene

TERRA Events Hall te ajută să organizezi cele mai exclusiviste şi sofisticate evenimente:

  • dineuri si evenimente caritabile - aproximativ 350 persoane
  • gale decernare de premii - aproximativ 350 persoane
  • spectacole și concerte - aproximativ 1000 persoane

Alegi TERRA Events Hall pentru că:

  •  avem AUTORIZAȚIE de securitate la incendiu
  • suprafață de 750 metri pătrați fără stâlpi și o înălțime a plafonului de 7 metri
  • avem sistemele de lumini arhitecturale de ultima generaţie care creează o lumină caldă, pe placul fotografilor de evenimente
  • echipamentele audio high definition asigură claritatea sunetelor, iar sistemul de lumini de show cu lasere moving head de ultimă generație amplifică atmosfera unui spectacol sau concert.
  • sala poate include photo corners atât în interior cât și în exterior, ce pot fi decorate cu mash printat sau props-uri de mari dimensiuni
  • climatizarea și ventilația pe 4 zone asigură temperatura potrivită în orice anotimp
  • generatorul de curent trifazic e pregătit să intervină în situațiile de urgență
  • un event planner și o echipă tehnică sunt gata să te ajute și să te sfătuiască în perioada de de organizare a evenimentului tău, dar și în timpul desfășurării acestuia
  • balconul, cu vedere panoramică deasupra sălii, poate fi folosit pentru echipa de fotografi, dar și pentru artiști.
  • avem o parcare foarte generoasă (până la 100 locuri)

Vezi poze de la concerte şi evenimente mondene: